Тренер Реала Сосьєдада дорікнув арбітрам у підсуджуванні Реалу
Третій гол у ворота Реала Сосьєдада, який змінив хід подій у півфіналі Кубка короля Іспанії, був забитий мадридським Реалом неправильно. Таку заяву зробив тренер басків Іманол Альгвасіл після матчу.
Він вважає, що перед тим, як призначити кутовий, з якого мадридці забили, суддя мав зафіксувати офсайд у Кіліана Мбаппе.
"Офсайд був. Його можна і потрібно було свистіти, але про це можна зараз не говорити - його не побачили, і все на цьому. Нас вибили з турніру за допомогою аспекту, який має бути нейтральним. Мадрид - велика команда, їм не потрібна допомога арбітрів, щоб нас обіграти. Для мене цілком зрозуміло, що цей гол не був би зарахований, якби це сталося в іншому штрафному майданчику", - цитує Альгвасіла AS.
Тим часом, тренер не бачить причин сильно сумувати:
"Так, нам у підсумку не вдалося вийти до фіналу, але ми пишаємося домашньою грою і сьогоднішньою грою, яка перевершила очікування багатьох".